Bildbomb - kollar in vagnen!









 Första intrycket av vagnen är att den har många finesser och jsg älskar färgen på sufletten. Ska jag vara helt ärlig skulle jag ALDRIG köpt denna vagnen när jag var gravid med min dotter. Varför? Jag gillar den klassiska looken på en vagn + hela handtag! Därför är det EXTRA kul att få prova just orbit för att se om den kan ändra min åsikt. Och jag måste säga att jag är POSSITIVT ÖVERASKAD!  Till och med jörgen (min mammas sambo 50+) var väldigt imponerad. "Den är inte så snygg men den är väldigt fräck och modern med massa roliga saker som inte de gamla vagnarna har" sa han. 
Personligen tyckte jag det var väldugt häftigt att man kan ha sitsen på sidan och även om jag tyckte vagnen var lite smått tung så var den ändå lätt stt köra. LITE svår att köra med en hand pga det delade styret. Men det andra väger upp för det tycker jag! 

& ang den stora varukorgen under måste jag säga HALLELULJA! & sidokorgarna var öven dom toppen..  T.o.m hunden kunde sitta där och vila sina trötta ben! Ska bli kul att lära känna denna vagnen! #orbitresan 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridamalmgren.blogg.se

Mitt namn är Frida, 26 och bor i Trelleborg med min familj. Förlovad med Tobias och tillsammans har vi dottern Liia som är 2år!Chihuahuan Theo får vi inte glömma. Följ vårt familjeliv, mina tankar och åsikter och min viktresa -42kg

RSS 2.0