Long time..

Hej på er!

Har totalt glömt bort att blogga. Har varken haft ork eller intresse av att göra det faktiskt. Det har hänt så otroligt mycket sen sist jag skrev så jag vet knappast vart jag ska börja. Det är nästan lättare att ta varje sak jag vill berätta om i nya inlägg. 

Vi har bott i lägenheten sedan 1maj och vi trivs superbra (med vissa undantag!!) 
Grannen är inte riktigt klok i huvudet faktiskt. Hon gnällde över att Liia gråtit kl 10 på kvällen. Men inte till oss.. Utan till min mamma! (??? Why !! ) men men. Väljer att ignorera henne. Vi står nog ut i två månader till. Japp, vi ska flytta igen.. Anledningen får ni i ett nytt inlägg. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridamalmgren.blogg.se

Mitt namn är Frida, 26 och bor i Trelleborg med min familj. Förlovad med Tobias och tillsammans har vi dottern Liia som är 2år!Chihuahuan Theo får vi inte glömma. Följ vårt familjeliv, mina tankar och åsikter och min viktresa -42kg

RSS 2.0